Search This Blog

This is my Carnaval / Esse é o meu Carnaval

Hey Babes!

Olá pessoas!


I came to share my carnival. I don't know about you, but I love a costume! I just think the world should accept these costumes as normal clothes.

My self-esteem is so high and I feel great. In addition to making me more inspired to write my books, the time I spent with my people (aka my mom and aunt) was a lot of fun.

We spent more than a week taking the photos, not to mention that before we went out to buy some things that were missing. I just have to thank them who always help me with everything and give due credit to all the production that was done together. Thank you!



Cheguei para compartilhar o meu carnaval. Eu não sei vocês, mas eu amo uma fantasia! Só acho que o mundo deveria aceitar esses figurinos como roupa normal, pronto falei!

Minha autoestima fica tão elevada e eu me sinto um máximo. Além de me deixar mais inspirada para escrever meus livros, o tempo que passei com o meu pessoal (aka minha mamis e minha tia) foi muito divertido. 

Ficamos mais de uma semana fazendo as fotos, sem falar que antes saímos para comprar algumas coisinhas que faltavam. Só tenho que agradecer a elas que sempre me ajudam com tudo e dá os devidos créditos a essa produção toda que foi feita em conjunto. Obrigada! 





There's a picture here that I haven't posted on Instagram yet. It is exclusive to the blog. And after everything, down there will be a surprise for you.
Tem foto aqui que eu ainda não postei no Instagram. É exclusivo do blog. E depois de tudo, lá embaixo vai ter uma surpresinha para vocês.

MERMAID / SEREIA











BRIDE / NOIVA










BASEBALL PLAYER / JOGADORA DE BASEBALL







 FAIRY / FADA





BUTTERFLY / BORBOLETA




ALIEN / ALIENÍGENA







WITCH / BRUXA


BATMAN





DEVIL / DIABO 





Now the surprise for you! Click on play and have fun!
Agora a surpresinha para vocês! Dá o play e se divirta!





That's it for today. If you liked it, share it. Thank you!


Xoxo

Macri Mattos

Por hoje é só. Se gostou, compartilha. Obrigada!


Beijoss*

Macri Mattos

2 comments:

Marcelo Dantas said...

Muito linda, bjsss

MxM said...

Obriigada!!!

Whislist Amazon Prime Day 1.4

  JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.